Lightfrenzy's Blog

april 11, 2010

I was definietly made for these times

Filed under: Uncategorized — by lightfrenzy @ 12:47 e m

Sol, vår, värme, vänskap, grill och skratt. Det är vad kvällen ska bestå av idag för min del. Årets första grillning, tillsammans med fantastiska vänner. Man kan ju inte vara annat än lycklig. Speciellt inte när man sitter inne på biblioteket och arbeta med ”samhälle, risk och miljö” och man ser solen glimta där ute.
Varit sjukt duktig idag, färdigställt ett paper och påbörjat de tuffa men intressanta frågorna inför nästa seminarium. Så I’m on track när det gäller skolan och jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag njuter verkligen av att få studera. Speciellt när det är såhär på mina egna vilkor och att det inte ska vara inlämnat klockan 23.59 samma dag.

Nu blir det lång promenad i solen med Jessica!

Puss

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.