Lightfrenzy's Blog

april 10, 2010

I guess life came in the way

Filed under: Uncategorized — by lightfrenzy @ 4:08 e m

Hello Saferide har sedan 2008 varit en stor passion och inspirationskälla i mitt liv. De musiken passar för alla lägen i livet. Framförallt kommer den fram när jag går genom något som är lite halv jobbigt. Ni vet när det är svårt utan att vara riktigt svårt. Något litet som ligger och gnager i bröstkorgen. Det är sådär livet är just nu, men det är helt okej! Jag vet att när det försvinner kommer jag vara desto lyckligare!

Saferide har i alla fall varit dagens pluggmusik och efter 5 timmar är jag färdig för dagen. Det är också en bra sak med att vara lite heartbroken – fokuset på skolan blir så mycket större! det är ju världens bästa tidsfördriv.

Nu ska jag snart pila iväg till min bästa vän Emelie och bli bjuden på mat (som jag själv bjöd in mig på). Inte träffats på typ 1.5 vecka så I miss her a lot!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.