Lightfrenzy's Blog

april 10, 2010

Aj, Aj och lite mer Aj.

Filed under: Uncategorized — by lightfrenzy @ 9:36 f m

Så fort jag slagit upp mina gröna ögon i morse så kändes det som att jag hade en stor badboll i halsen. En badboll med nitar. Kan ni tänka er den känslan? Inte det skönaste.
Det har dock inte hindrat mig från att gå till biblioteket och slå upp min now a days trogna följeslagare boken ”Miljödidaktik”. Gillar att vara på biblioteket och jag har även funnit en ny sorts kärlek till att faktiskt ligga före med mina studier. Victory till mig liksom efter alla sista minuten projekt jag haft!

Så The bounty hunter igår på bio med några vänner. Säger bara en sak och det är att Gerard Butler måste vara den hetaste och mest attraktiva man på denna jord. Min första och sista Hollywood crush. Han ser i alla fall inte ut som en liten pojke som många av de andra gör. Och de där armarna.

Det rasslar till i äggstockarna när man ser den mannen må jag då säga!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.